Betingelser

Følgende salgsbetingelser gjelder for alle bestillinger gjort i webshopen til W.B. Samson AS. 
Sammen med ordrebekreftelsen danner de det forpliktende avtalegrunnlaget mellom kjøper og selger. 

PRISER

Alle priser som står oppført er inkludert merverdiavgift i NOK. Det tas forbehold om eventuelle prisjusteringer og skrivefeil. Leveringskostnader kommer i tillegg. Fraktpriser baseres på ditt postnummer og bregnes underveis i bestillingen. 

ALLERGI/INTOLERANSE

Du finner allergeninformasjon under hver vare. Vi gjør oppmerkson på at det er kun listet hvilke allergener produktet inneholder av ingredienser. "Spor av" er ikke listet opp under allergener.
Konditorvarer kan inneholde spor av: Valnøtter, mandler, hasselnøtter, melk, soya, egg og pistasjnøtter. gluten fra hvete, bygg og rug.
Konditorvarer med marsipan kan inneholde spor av: Valnøtter, mandler, melk, egg, hasselnøtter, pistasjnøtter, peanøtter, soya, nøtter, gluten fra hvete, bygg og rug.
Konditorvarer med sjokolade kan inneholde spor av: Valnøtter, mandler, melk, egg, hasselnøtter, pekannøtter, pistasjnøtter, peanøtter, gluten fra hvete, bygg og rug.
Bakervarer kan innehodle spor av: Melk, mandler, hasselnøtter, sesamfrø, egg, soya, gluten fra hvete, bygg og rug

ORDREBEKREFTELSE

Ved bestilling via vår webshop vil du automatisk motta en ordrebekreftelse. Denne må sjekkes mot opprinnelig bestilling. Er det avvik så ta kontakt med vårt ordrekontor 22 54 23 60.

BETALING

Betaling gjennomføres ved kjøp i nettbutikken gjennom utløseren "Bambora". Firmakunder har mulighet til å søke om å bli fakturakunde gjennom nettbutikken eller ved å kontakte oss på e-post.

AVBESTILLING/ENDRING

Frist for avbestilling/endring av en ordre er 2 virkedager før levering, innen 15.00.
Avbestilling/endring kan kun foretas via vårt ordrekontor på 22 54 23 60.
Unntak: Ved avbestilling av bryllupskaker må dette gjøres syv dager før levering.

LEVERANSEN

Varen ansees som levert når den er ankommet oppgitt leveringsadresse.  Kunden er pliktig til å undersøke varene ved levering og må da sjekke om den er i samsvar med ordrebekreftelsen og om skade har skjedd under transporten.

Levering:

Ved vanlig levering anvender vi oss av "times luker" (10.00-11.00 eller 10.30-11.30). 
Levering kan variere +/- 15 minutter avhengig av trafikk.
Gjennom vårt ordrekontor er det også mulig å bestille VIP levering til et bestemt tidspunkt.
varen vil da leveres +/- 15 minutter fra oppgitt tidspunkt avhengig av trafikk.
(VIP levering er ikke tilgjenglig på lørdager)

ADGANG TIL Å KLAGE

Våre varer er ferskvarer og klager ang. kvalitet og levering må rapporteres  så raskt som mulig påfølgende virkedag.  Dette gjøres ved å ringe 22 54 23 60 eller sende en e-post til firmapost@samson.no. Ta vare på varen du klager på intill du har kommet i kontakt med oss.

RETURNERING AV UTSTYR

Serveringsutstyr som følger menyen må leveres tilbake i et av våre utsalg eller i Gyldenløvesgt. 8. Utstyr kan også hentes hos kunde mot at man frakt ihht gjeldene satser.
Utstyr som ikke returneres inne 7 dager blir belastet etter gjeldene satser.
Kakestativer må returneres vasket.